שנת תשפ"א

אגרת המנהל – פתיחת שנת הלימודים

   י"ב אלול תש"פ 1.9.20

אגרת המנהל – פתיחת שנת הלימודים

הורים יקרים!                                                                           

" באים מלאכי השרת לפני הקב"ה ואומרים לו אימתי ר"ה ואימתי יוהכ"פ ? אמר להם ולי אתם שואלים בואו נלך אני ואתם לבית דין של מטה ונשאל אותם."

בעיניי המדרש רוצה לחדד את ההבדל בין ימים אלו לימי המועדים האחרים.כל החגים האחרים ה' האיר עלינו חסד ושפע ועשה נסים לעם ישראל. בפסח בהוציאו את בני ישראל ממצרים, בשבועות כשנתן את התורה לעם ישראל או בסוכות שהעמיד מעל ראשם ענני כבוד אך ראש השנה ויום הכיפורים כל מהותם היא בחירת האדם ומעשיו וכיוונם הוא מלמטה למעלה-מאתנו אליו.

חודש אלול, איננו זמן פרידה אלא שער, תחילה וראש לימים הנוראים, ופתח לשנה החדשה כולה. תקוותי ותפילתי שנזכה להתחיל מבראשית עם תקווה והתחדשות, מתוך בריאות איתנה ונהורא מעליא.

אנו בפתחה של שנה כה משונה, ללא טקסים המוניים וללא התכנסויות כשברקע המגפה עדיין ממשיכה להתפשט. בתוך כל הכאוס הזה אנו רוצים להעניק אור של התרגשות מיוחדת במפגשי פנים אל פנים בין התלמידות מתוך חוויות של למידה והנאה משותפת.

בצוק העתים עומדים לרשותנו מעט משאבים אך בטוחני שבעזרת המקצועיות של צוות ביה"ס יחד עם שתוף הפעולה של ההורים נוכל להמשיך ולהצעיד את התלמידות אל פסגות חדשות.

עדכונים שוטפים

*הצהרת בריאות: אנא הקפידו על מילוי הצהרת הבריאות באתר ביה"ס מידי בוקר. אם לא הצלחתם לשלוח טופס מקוון יש לשלח טופס ידני בחתימתכם. אנא שלחו בילקוט בתכם מסיכה נוספת, מגבונים ועדכנו אותנו על כל סימני שאלה או ספיקות שיש לכם בעקבות חשיפה לחולה מאומת.

* צהרונים לכתות א' – ב' החלו לפעול היום, פרטים אצל רכזת הצהרונים דינה ויינברגר        במספר 0533843742  צהרוני ג-ד יחלו לפעול בהמשך.

* יומן לתלמידה – היומן נתן לרכישה אצל מחנכות כיתות ב' – ו' תמורת 15 ₪ בלבד – אין להביא יומנים אחרים. היומן משלים את עבודתנו בכיתה, בהלכה יומית ובמושגים ביהדות.

* חולצת ביה"ס – יש להגיע בתלבושת אחידה. אנא הקפידו על אורך השרוול התואם את רוח ביה"ס כמו כן אין להגיע עם מכנסיים צמודים.

* לוקרים: רכישת מנעול והשאלת לוקר לכיתות ג' – ו' נתן לבצע דרך מחנכות הכיתה תמורת 20 ₪ בלבד.

אסיפת הורים ראשונה להכרות עם מחנכת הכיתה ועם תכניות הלימודים תתקיים

לא בביה"ס אלא בזום. כיתות א' – ג' ביום שני י"ח אלול  7.9.20 וכיתות ד' – ו' ביום שלישי י"ט אלול 8.9.20.המחנכות תשלחנה קישור לאסיפות.

  • ברצוני להודות לצוות המנהלה לשלמה אב הבית לשרית ואורלי המזכירות שטרחו להכין את ביה"ס במהלך הקיץ.
  • תלמידות כיתות ג1 "הבוגרות" קבלו בהתרגשות רבה את תלמידות כיתות א ' הצעירות בטקס מרגש ומהנה. יישר כח למחנכת הכתה קרן חזן ולתלמידות המקסימות.

בברכה

שנת לימודים פוריה ובריאה

                                                                                                      יוסי אוחנה

                                                                                                      מנהל ביה"ס