עדכון חודש שבט

הורים יקרים,

חודש טוב

חודש שבט הוא חודש שנוטע בנו תקוה למרות שאנו רואים עצים ללא עלים ופירות ,לאחר עונת השלכת, אנו יודעים שהפריחה תיכף תתמלא במלא הדרה והעצים יתנו פריים.

כל הכוחות שהיו אצורים וכלואים בבסיס העץ יתנו את אותותיהם כבר בחודש שבט ובתקופה הקרובה.

אומנם היינו בלמידה אינטנסיבית וללא מספר רב של תלמידות ומורות שחלו או היו בבידויים אך תקופת הסגר נכפתה עלינו כמו כל עם ישראל ואנו תקוה שאוטוטו נראה את האור בקצה המנהרה ונוכל לחזור לשגרה שכה התגעגענו אליה.

שמחתי לשמוע על ההשתתפות המלאה באסיפת ההורים האישית שהתקיימה בזום.

תעודות מחצית א' יכללו הערכות במקצועות המרכזיים ללא ציונים. התעודות יחולקו בר"ח אדר כולל תעודות הערכה עצמית .

יישר כח לממונת הפדגוגיה שלומית קרבסי על ארגון פעילויות ההעשרה לכבוד חודש שבט. הבנות השתתפו בשמחה ובהנאה רבה לאחר תפילת ראש חודש חגיגית ופעילויות כיתתיות.

הרישום לכתה א תשפ"ב החל היום ואנו מבקשים מהורי ביה"ס שיש להם בת לשנה הבאה לבצע את הרישום בהקדם באתר עירית ירושלים –רישום לכתה א– כדי שנוכל להקצות מספר מקומות פתוחים לכלל ההורים.

שמחתי לשמוע אמש בישיבת ועד ההורים על שביעות הרצון מהלמידה מרחוק. כל הקישורים נמצאים במרחב הכיתתי ובמקביל לשעורים הכלליים יש מספר רב של מורות שמסייעות באופן פרטני. לבקשת עזרה אנא פנו למחנכת הכיתה.

חלקנו כ-80 מחשבים ניידים לתת מענה לתלמידות ללא אמצעי קצה. לצערנו אין לנו עוד מחשבים ניידים להשאלה. תלמידות ביה"ס קבלו ספרים בהשאלה מספרית ביה"ס אנא עודדו אותם לקרא.

סיימנו שבוע של פעילויות עשירות לכבוד השפה העברית ומלבד כריכות לספרים שהתלמידות הכינו בתערוכה בכניסה לביה"ס, התלמידות כתבו שירים, הכינו משחקים וכתבו תקצירים על ספרים נבחרים. יישר כח למחנכות על היצירתיות ולענת הרכזת על הובלת הפעילויות.

ביטוי לפעילויות הללו ניתן לראות בפייסבוק של בית הספר.

עבודות ההנגשה לקומות העליונות יחלו בקרוב ובמקביל אנו מקדמים את בניית האגף הנוסף וחצר משחקים נוספת בצמוד לכניסה העליונה.

בברכת חודש טוב ושמח

יוסי אוחנה

מנהל ביה"ס