עדכון חודש כסלו

לכבוד הורי ביה"ס

חודש טוב ושלום רב,

הנדון: עדכונים ואגרת שרותים,

נהנינו עד כה מלמידה בקפסולות מצומצמות בכתות א-ד ואנו ממתינים להחלטת הקבינט לגבי המשך הלמידה  בכיתות ה-ו, המחנכות ממשיכות להפגש עם התלמידות במרחבים הפתוחים.

תלמידות ביה"ס השתתפו בפעילויות לימודיות על זהירות בדרכים והכינו יצירות מקסימות .הממונה על בטיחות בדרכים בעירית ירושלים ביקרה במוקדים השונים והתרשמה מהעשיה.

תלמידות ביה"ס למדו על ערך הדמוקרטיה ושלטון העם וביום חמישי הקרוב ישתתפו בבחירות למועצת התלמידות.אווירת הבחירות נכרת על הקירות ובמורל בהפסקות.

שמחנו לראות את תלמידות כתות ו שהחלו להשתתף בחוג משפטניות צעירות שמועבר על ידי סטודנטיות למשפטים מהאוניברסיטה העברית.נותרו מספר מקומות פנויים לשפת התיכנות במחשבים לכתות ד-ה ,ניתן לפנות אל שלומית קרבסי הרכזת.

ראש חודש כסלו בפתח ואנו יוצאים במספר מבצעים:

אנו מעודדים אתכם להשתתף בתערוכת חנוכיות שתוצג בגלריות הכניסה לביה"ס, במצגי ביה"ס הגדולים ביה"ס תפורסמנה פעמיים בשבוע חידות אינטרנטיות על הלכות חנוכה, מספר שכבות יקיימו מסיבות כיתתיות לתלמידות במרחב הפתוח, חידון חנוכה מרתק יתקיים במרחבים ובזומים לכתות ג-ו ,התלמידות תצפנה בהצגה על חנוכה. מחר,ר"ח כסלו וביום הראשון של חנוכה נחלק סופגניות קטנות לכלל התלמידות.

אסיפת הורים במחצית זו תתקיים באמצעות הזום בשבוע של יב' טבת-27.12.20 מועדים ספציפיים ימסרו על ידי המחנכות.

אגרת שרותים: משה"ח יחד עם ועד הורי ביה"ס אישרו את אגרת השרותים לשנה זו. עקב צמצום שעות הלמידה והמצוקה הכלכלית החלטנו במשותף להפחית את התשלומים בכמחצית.

תשלומי ההורים יחולקו לחמשה תשלומים ויגבו בהוראות הקבע שיש בביה"ס.

הורי כתות א או הורים שעדיין לא הקימו חשבון להוראת קבע מתבקשים ליצור קשר עם הבנק ולהעביר את הטופס המצ"ב עם מספר קוד המוסד: 37554 ולהקים את ההרשאה לחיוב, ניתן לבצע פעולה זו בחשבונכם באנטרנט.

לאחר אישור הבנק על הקמת ההרשאה נא לשלוח למייל ביה"ס את פרטי חשבון הבנק לחיוב, כולל שם התלמידה ומשפחה. מייל בי"ס:evelina25@walla.com

בימים אלו אנו מתחילים את ההכנות לקראת הרשום לכתה א שנה"ל תשפ"ב .הורים שיש להן בנות בגן חובה מתבקשות לשלח למזכירות את פרטיהן.

הורים שעדיין לא החזירו את הצהרת הבריאות מתבקשים לעשות זאת בהקדם. תוכנית החיסונים יוצאת לדרך ולא נתן יהיה לבצע זאת ללא חתימתכם.

בברכה

יוסי אוחנה

מנהל ביה"ס