דבר המנהל להורי ביה"ס לפני פתיחת שנת הלימודים תשפ"ב

בס"ד                                                                                           ‏יום רביעי, י"ז אלול תשפ"א

‏הורים יקרים שלום רב,

ימי אלול הם ימי רחמים ורצון המזומנים ומסוגלים לתשובה אך מהי התשובה הרצויה? מה משמעותה של תשובה? ראיתי רעיון יפה באורות התשובה של הרב קוק "כששוכחים את מהות הנשמה העצמית, כשמסיחים דעה מלהסתכל בתוכיות החיים הפנימיים של עצמו, הכל נעשה מעורבב ומסופק. והתשובה הראשית, שהיא מאירה את המחשכים מיד, היא שישוב האדם אל עצמו, אל שורש נשמתו, ומיד ישוב אל האלוקים, אל נשמת כל הנשמות, וילך ויצעד הלאה מעלה מעלה בקדושה ובטהרה. ודבר זה נוהג בין באיש יחידי, בין בעם שלם, בין בכל האנושיות, בין בתיקון כל ההוויה כולה" .אני תפילה שהתבוננות פנימית שלנו תוביל אותנו להתעלות רוחנית ולתיקון אישי ועולמי.

הממשלה החליטה על פתיחת שנה"ל ביום 1.9.21 ואנו תקוה שאכן נצליח לראות את תלמידותינו חובשות חזרה את ספסל הלימודים במהרה. בשנה הבאה תלמדנה בביה"ס כ-480 תלמידות ב-19 כיתות לימוד ואנו מקדמים בברכה 80 תלמידות כיתות א- שילמדו בארבע כיתות לימוד וכן 18 בנות חדשות שמצטרפות לכתות ב-ו.

צוות ביה"ס מקיים פגישות עבודה שוטפות, מכין את הכיתות ומצפה בכיליון עיניים לפתיחה חדשה ומרגשת. במהלך הקיץ הכנו תשתיות למידה חוץ כיתתיות שיאפשרו לנו קיום מסגרות למידה מעשירות בסביבה פתוחה ובטוחה.

הקמנו צפריה בסמוך לפינת החי, חממה לגדולי ירקות בהתאם לשנת השמיטה, גינות הידרופוניות ,בוסתן עצי פרי ובימים אלו אנו בעיצומם של הכנות לחצר פעילויות O.D.T  בסמוך לכניסה העליונה של ביה"ס.

בהזדמנות זו הרשו לי להודות לצוות מחנכות כיתות א-ב שהעניקו למעלה ממאה שעות תגבור פרטניות לצמצום הפערים במהלך חופשת הקיץ.

אנו בעיצומם של ימים קשים בהם התחלואה ממשיכה לעלות ולכן משה"ח פרסם מתווה כדלהלן:

  1. מומלץ לקיים בדיקה סרולוגית בכדי להימנע מכניסה לבידוד אם חלילה תתגלה תלמידה או חלק מהצוות כחולה מאומת.
  2. בדיקת אנטיגן מהירה –בדיקות מהירות בכדי לאתר חולות מאומתות ולהמנע מהדבקה יתרה. בי"ס אמור לקבל את הערכות בכל יום ונעדכנכם מיד בקבלתם כדי שתוכלו לאסוף אותם מביה"ס. אנו מבקשים לקיים את הבדיקות הללו לפני הראשון לספטמבר.

ההנחיות הללו תקפות להיום יש לעקוב בתקשורת אחר עדכונים שוטפים.

אנו מקדמים בברכה את צוות המורות שהצטרפו לנבחרת אוולינה ומצ"ב סדר הכיתות והמחנכות לשנה"ל הבאה. בטוחני שהמוטיבציה והמקצועיות של הצוות ימשיכו להוביל אותנו בהצלחה רבה בתקופה כה קשה ומורכבת.

הלימודים ביום הראשון יסתיימו בשעה 12:50 וצהרוני ביה"ס יחלו לפעול כבר ביום הראשון.

כניסת הורים לביה"ס מותנית בתו ירוק או תעודת מחלים. הורים שעדיין לא קבלו ספרי לימוד מתבקשים להתקשר למזכירות ולתאם מועד לחלוקת הספרים.

בברכת בריאות איתנה וחזרה מהירה לשגרה שקטה, יוסי אוחנה מנהל ביה"ס